kontakt:   604 972 555​
  KOMPLEKSOWE DORADZTWO UBEZPIECZENIOWE DLA BIZNESU I OSÓB PRYWATNYCH, RÓŻNE TOWARZYSTWA: TEL. 604 972 555
  • STRONA GŁÓWNA
  • DLA FIRM
  • INDYWIDUALNE
  • BLOG i PORADY
  • English
  • STRONA GŁÓWNA
  • DLA FIRM
  • INDYWIDUALNE
  • BLOG i PORADY
  • English

​UBEZPIECZENIA DLA FIRM I OSÓB PRYWATNYCH

20 lat doświadczenia
Dojazd do klienta​

Zadzwoń aby uzyskać więcej informacji lub umówić się na spotkanie

Upadki i urazy w sklepie oraz ich konsekwencje dla prowadzącego firmę

21/12/2017

 
Obraz







Do obowiązków prowadzącego działalność gospodarczą w ogólnie dostępnym lokalu np. punkcie usługowym, sklepie, hotelu czy restauracji należy dbanie o bezpieczeństwo osób tam przebywających. Chodzi tu m.in. o należyty stan zarówno powierzchni wewnętrznych jak i na zewnątrz bezpośrednio przed użytkowaną nieruchomością/lokalem.
Mimo zaangażowania właściciela lub pracowników nie zawsze możliwe jest zapewnienie utrzymania powierzchni w należytym stanie. Nagła gołoledź czy też intensywne opady śniegu mogą to skutecznie uniemożliwić.

Upadki klientów  w tych miejscach ( oraz ich zdrowotne i finansowe następstwa) nie należą niestety do rzadkości. Wraz z wiekiem poszkodowanego wzrasta ryzyko ilości obrażeń oraz ich skomplikowania, a co za tym idzie przewlekłego i kosztownego procesu leczenia. Mimo teoretycznie bezpłatnej służby zdrowia, czas oczekiwania na rehabilitację przekracza często pół roku. Osoby poszkodowane decydują się zatem na rehabilitację prywatną.

Sytuacje tego typu chętnie wykorzystują prężnie rozwijające się kancelarie odszkodowawcze, które w skuteczny sposób są w stanie na drodze sądowej wyegzekwować wysokie odszkodowania od właścicieli firm (odszkodowania, wieloletnie renty, zadośćuczynienia za utracony zarobek, zniszczone rzeczy itp.)
Odpowiedzialność tą reguluje artykuł 415 Kodeksu Cywilnego. Aby uznać odpowiedzialność przykładowego właściciela sklepu poza szkodą musi mieć miejsce zawinione działanie lub zaniechanie – np. pozostawienie mokrej posadzki, nieodśnieżenie schodów wejściowych czy np. niewłaściwie zamontowane lustra czy regały. Jeśli zaistnieje związek przyczynowo skutkowy pomiędzy tym zaniechaniem a wypadkiem, klient ma prawo do roszczenia.

Odpowiednio dobrana polisa ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej w związku z prowadzoną działalnością uchroni właściciela firmy przed ryzykiem ponoszenia nierzadko wysokich kosztów odszkodowawczych a w niektórych przypadkach uratuje po prostu od bankructwa spowodowanego niewypłacalnością!

W zależności od warunków ubezpieczenia, polisa pokryje również koszty związane z ochroną prawną oraz sprawdzeniem zasadności roszczenia oraz weryfikacją jego wysokości. Moi klienci podkreślają, że jest to bardzo istotne ze względu na sporą grupę wyłudzających odszkodowania.


    Autor

    Paweł Wojtaś

    Archiwa

    Luty 2020
    Listopad 2019
    Styczeń 2019
    Wrzesień 2018
    Sierpień 2018
    Lipiec 2018
    Czerwiec 2018
    Kwiecień 2018
    Marzec 2018
    Luty 2018
    Styczeń 2018
    Grudzień 2017
    Październik 2017
    Wrzesień 2017
    Maj 2017
    Marzec 2017
    Luty 2017
    Styczeń 2017
    Grudzień 2016
    Sierpień 2016

    Kategorie

    Wszystkie

  Biuro:
ul. Baśniowa 3  lok. 306 

02-349  Warszawa
​
Kontakt:

tel.:  22 490 33  14    kom:  604 972 555
e-mail: biuro(at)superagent.waw.pl
Przed wizytą proszę o kontakt telefoniczny.


Obraz